Kan ik geld verdienen met Photoshop?

Hallo,

ik ben redelijk goed met programma's als photoshop en gimp, en ik vroeg me af of er ook sites zijn waar je creaties kunt aanbieden voor geld? Of iets in die richting :)

Gr.
Ludo

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Ja dat kan!

Ik heb ervaring met in ieder geval twee sites waar je mee kunt doen aan ontwerpwedstrijden.

Hier kun je als ontwerper je voorstellen indienen per wedstrijd en dan krijg je feedback op je creatie. je kan ook in sommige gevallen je creaties te koop aanbieden voor een vaste prijs.

Hier zijn meer sites van, internationaal zoals freelancer.com. dat is een soort werkspot voor ontwerpers.

Kun je hier iets mee?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hey Ludo, Mijn ervaring is 'aan de andere kant' dus als opdrachtgever. Maar heb goed contact met meerdere ontwerpers die ik via daar heb leren kennen en ondertussen een behoorlijke hoeveelheid werk hebben gekregen van me. De verdiensten hangen af van je creativiteit ;-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb een lichte voorkeur voor ontwerpen voor geld, maar dat heeft meer te maken met het aantal ontwerpers wat meedoet. Dat kan voor jou zomaar tellen als een nadeel, of juist voordeel :-) 18+, geen idee check de voorwaarden maar even.

Andere antwoorden (1)

Je zou bepaalde handelingen in photoshop kunnen filmen en deze in een youtube kanaal plaatsen. Als de jouw onderwerp goed wordt bekeken kun je hiermee geld verdienen, zie: http://www.hoemoetje.com/geld-verdienen-met-youtube/