Bestaater een open source script waarmee mensen via een formulier informatie kunnen aanbieden die dan overzichtelijk wordt weergegeven?

Waar ik naar op zoek ben is een systeem dat mensen op een pagina een formulier kunnen invullen en inzenden. De info komt dan in een database. De admin kan de informatie dan goedkeuren (of afkeuren).

Als goedgekeurd, wordt de info in een overzichtelijke layout getoond op een ander scherm, geordend op datum (bij evenementen). Informatie waarbij een begin- en einddatum aanwezig is, wordt alleen getoond wanneer de huidige datum tussen die twee valt. Verder kan de admin bepaalde records een vinkje geven, waardoor ze bovenin beeld een wat prominentere positie krijgen.

Als er teveel content is, komen er maximaal 50 entries op een pagina, en dan kun je beneden doorbladeren.

Zoiets schijnt te kunnen in php en mysql, maar daar heb ik geen verstand van....

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dat bestaat niet. Er is wel tooling waarmee je zoiets zou kunnen gaan bouwen, maar als php en mysql niet aan je besteed zijn geldt voor die tooling precies hetzelfde.

Ik denk dat je iemand in de buurt moet zien te vinden die dit voor je kan doen of een bedrijfje inhuren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens naar de Google apps. Daar kun je een "form" aanmaken met standaard vragen. Dit kun je via mail aanbieden en de antwoorden worden automatisch in een google spreadsheet geschreven.

Briljant en gratis. Ik geloof niet dat je dit in een website kunt inbouwen, maar zeker weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Kijk eens naar de Google apps. Daar kun je een "form" aanmaken met standaard vragen. Dit kun je via mail aanbieden en de antwoorden worden automatisch in een google spreadsheet geschreven.

Briljant en gratis. Ik geloof niet dat je dit in een website kunt inbouwen, maar zeker weet ik het niet.