hoe werkt Microsoft Office PowerPoint 2007 ?

Ik snap niet hoe het werkt.

in ieder geval wil ik het volgende weten
-hoe je meerdere foto,s er in zet
-en in een powerpoint presentatie zet
-eventueel een muziekje
-hoe je het bestand kan verzenden via een e-mail

Toegevoegd na 59 seconden:
-hoe je het op pauze zet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klik op Help in dit programma en je krijgt alle info die je vraagt.

Het beste antwoord

Voor een achtergrond muziekje klik volgende link:
http://office.microsoft.com/nl-nl/powerpoint-help/CH006350065.aspx

Als je meerdere foto's in een dia wilt zetten moet je gewoon naar de betreffende dia gaan en in het lint klikken op het tabblad Invoegen. Daar kun je een afbeelding/foto toevoegen.

Ik weet niet hoe je Powerpoint op pauze kan zetten, en ik weet niet of het überhaupt wel kan. Maar je kunt wel aangeven dat je alleen naar de volgende dia wil als je met de muis klikt. Dit moet je aangeven in het tabblad Animaties. Helemaal rechts zie je Volgende dia staan. Vink aan: Bij muisklik.

Om het bestand te mailen moet je naar je email toe gaan, een nieuwe email aanmaken, en een bijlage toevoegen (je powerpoint dus)

Voor meer informatie (soort van training) over Powerpoint 2007:
http://office.microsoft.com/nl-be/training/aan-de-slag-met-powerpoint-2007-RZ010068986.aspx

Nog enkele tips voor Powerpoint:
http://www.microsoft.com/netherlands/artikelen/tips/powerpoint2007.aspx
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het antwoord op de vraag over hoe powerpoint werkt is al gegeven. Maar uit je vraag haal ik dat je eigenlijk een stel foto's wil laten zien met een muziekje eronder. Daarvoor is Windows Movie Maker (gratis bij zo'n beetje elke windows verdie) erg geschikt! Je kunt een aantal foto's importeren, kiezen voor audio invoegen. Zowel het liedje als de foto's komen dan op een tijdbalk te staan.

Je kunt eventueel een titel en een aftiteling invoegen en natuurlijk diverse overgangen voor de foto's (omklappen, verschijnen, verdwijnen enz enz). Voor foto's icm muziek en tekst is dit echt de beste optie!

Voor een (overigens willekeurig) voorbeeld: zie bron
Dit is met movie maker ongeveer een half uurtje werk :)

Toegevoegd na 49 seconden:
Overigens, als het filmpje klaar is kun je het opslaan als mpg, wmv of direct publiceren via youtube. Het is wat groot om het via mail te versturen, dus is op youtube zetten en de link mailen misschien handiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je wilt verdiepen in het programma PowerPoint kun je het beste gaan naar www.gratiscursus.be . Daar vindt je in diverse versies van office complete cursussen.
Het programma is geschikt om vanaf de pc promotie te maken over diverse onderwerpen.
Movie Maker is geschikt als je als eindresultaat een afspeelbare film wilt branden om deze af te spelen op je DVD speler.
Frank