weet iemand waarom ik in 3ds max 2011 mijn bitmap materials nergens op kan toepassen

vraag spreekt voor zich denk ik.
apply material to selection werkt ook niet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarom hij het bij jou niet doet, is waarschijnlijk: Je doet iets fout.

Hoe je het wel doet, zie je in deze tutorial: http://dxyner2000.com/tutorials/tut1.htm

In principe ga je naar materials editor, diffuse map en ga met de picker naar materials browser en kies de bitmap die je wilt toepassen