Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak je een eigen app en zet je hem in de google play store?

wij willen voor ons school project over tijdwinst bij brand een app maken maar weten niet precies hoe.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoewel ik er zelf nog niet aan toe ben gekomen om het te gebruiken / testen, heb ik deze link een keer doorgestuurd gekregen van iemand:

http://appinventor.mit.edu/explore/

En aangezien MIT een erg goede naam heeft hoog te houden is het vast wel goed. Het heeft best uitgebreide mogelijkheden en het zag er in ieder geval redelijk gebruiksvriendelijk uit, maar ik weet natuurlijk niet precies wat jullie app moet kunnen doen...
Veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt een simpele applicatie maken met bijvoorbeeld een website als Andromo.com. Hiermee kan je een simpele applicatie maken met tekst, afbeeldingen, video's, enz. Je kunt ook een website maken en daarna d.m.v. Appsgeyser.com de website(s) er uit laten zien als een applicatie.

Om de applicatie in Google Play te kunnen zetten, heb je een Google-ontwikkelaars account nodig. Dit kost eenmalig $25 (±€18,50).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding