Afbeeldingen komen niet naast elkaar, maar in een soort trappetjesvorm. Weet iemand hoe ik dit weg krijg?

php code:
$query = "SELECT naam, linkafbeelding FROM landen ORDER BY id";
$table2 = '';

if ($query_run = mysql_query ($query)) {
$counter = 0;
while ($query_row = mysql_fetch_assoc($query_run)) {
if ($counter++ % 5 == 0) {
if ($counter > 0) {
$table2.= "";
}
$naam = $query_row['naam'];
$linkafbeelding = $query_row['linkafbeelding'];

$table2.= '

'.$naam.'

';
if ($counter > 0) {
}
$table2.='

';
$i=0;
} else {
echo mysql_error();
}

?>

css-code:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je hebt de float:left op de verkeerde tag gezet.

de img + text bevinden zich allebei in een div.
De float:left moet dus niet op de img tag komen, maar op de parent div ervan.

$table2.= ’
’.$naam.’

’;

Goed dat je alsnog de div manier hebt gebruikt inplaats van de tabel methode.
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/programmeren-design/tussen-afbeeldingen-website-enorme-ruimtes.398457
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik zie nu de fout. Ja klopt ben alsnog divs gaan gebruiken, werkt veel eenvoudiger.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
;)