Is er een programma om in bulk screendumps van websites te maken?

Ik wil van een tiental websites een screendump van de homepage maken (en opslaan). Wie kent een tool om dit geautomatiseerd te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
10x PrtSc en plakken in powerpoint is in 10 minuten klaar schat ik

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende plug-ins voor Google Chrome die het proces sneller maken, zie bron voor eentje.

Om het te automatiseren zou je een script moeten schrijven dat gebruik maakt van een html2png library. Daar kun je op Googlen.