Als je een afbeelding (bijv. image.jpg) in een zip-bestand wilt plaatsen:
Open het zip-bestand, en kopieer image.jpg naar de gewenste locatie.

Toegevoegd na 2 uur:
Ik begrijp dat je een afbeelding wilt zippen.
Als je dit niet vaak gaat doen, zou je het ook online kunnen doen.
Zie link.
SimonV
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hij moet in een zip bestand dus ik heb nog geen zip
SimonV
10 jaar geleden
Ik neem aan dat je dan ook nog geen zip-programma hebt.
Download dus eerst 7zip van http://www.7-zip.org.
Installeer het programma en klik daarna met de rechtermuisknop op je afbeelding. Dan kom je de keuze tegen om te zippen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedenk dat als je een jpg bestand zipt je weinig of geen ruimte wint, omdat jpg al gecomprimeerd is. Soms heb je zelfs meer ruimte nodig.