Het is bijna onmogelijk om hierover een duidelijk antwoord te vinden online; de producent (Cineflix) zegt hier niets over op hun site. De enige bron die ik kan vinden is het LinkedIn profiel van iemand die voor Cineflix aan Mayday (= air crash investigation) heeft gewerkt. Bij zijn skills staan de programma's Maya en Cinema 4D, dus 1 van die 2 zou het kunnen zijn.

Als je zelf zoiets wil maken, dan zou je het gratis programma Blender kunnen gebruiken, aangezien de andere professionele pakketten veel geld kosten.
gvrox