Hoe zet ik mijn HP Compaq 6730s terug naar de fabrieksinstellingen?

Mijn laptop reageert slecht daarom wil ik hem terug zetten naar de fabrieks instellingen maar ik heb geen flauw idee hoe (HP Compaq 6730s)

Toegevoegd na 21 minuten:
Ik heb de laptop hard nodig!, help me alsjeblieft!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (2)

als je hem uit zet en dan op f9 drukken en dan kan je hem naar farbieksinstellingen zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit werkt niet, als ik f9 indruk krijg ik een opstartmenu
Tijdens het booten herhaaldelijk op F11 blijven drukken tot je in het recoverysysteem terecht komt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit werkt ook niet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet je het BIOS induiken want heb je waarschijnlijk deze functie hierin uitgeschakeld of de recoverypartitie verwijderd. In dat laatste geval zal je aan de slag moeten met een originele windows-cd en de key op de EULA-sticker gebruiken. Je zal dan wel zelf alle drivers moeten installeren, maar die zullen wel te vinden zijn op de website van HP.