Hoe kan ik mijn regel langer maken in Word

Hoi. Ik probeer wat in Word aan te passen alleen kan ik maar hele korte zinnen maken een of ander manier. Hij springt steeds op enter.
Liniaal ontbreek ook.

Hoe krijg ik dat weg en liniaal weer tevoorschijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4K

Antwoorden (1)

Start Word en klik in het lint op Beeld. Vink nu het vakje bij Lineaal aan.

Nu heb je weer een lineaal.

Sleep nu met je muis de begrenzingen van het typegedeelte (dat is het witte deel in het midden van de lineaal) naar links of naar rechts, net zolang tot het weer naar je zin is.

Cryofiel