Op google latitude staan er tijden bij. Wat houdt dit in?

Onder de namen heb je bijvoorbeeld tijden staan zoals 2 uren geleden. Betekent dit dat er 2 uren geleden is bekeken of wat anders?
(appstore)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is de tijd dat de persoon waarvan jij de naam ziet staan op dat punt om die tijd heeft "ingecheckt" Het idee is dat ie daar ook is, maar ik check vaker in op de plek waar ik heen ga.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat betekent dat die persoon daar op dat tijdstip was.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik bijvoorbeeld 2 uren geleden er ben staat er na 1 uur bijvoorbeeld 2 min enz. Hoe komt dit dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij laat de laatste keer zien dat jij er bent, niet wanneer jij er bent gekomen.