Hoe spring ik zo eenvoudig mogelijk in, in html?

Stel ik heb deze code:

LINKS:

GVF

...en wil dan dat de 2e regel insprint (één spatie). Dus dan denk ik:
LINKS:

GVF
...maar nee, dat werkt niet...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik probeer het nog een keer. Zet er een non-breaking space karakter voor:
 GVF

Toegevoegd na 3 minuten:
Een andere manier is middels CSS:
GVF
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmm... Dan onderstreept ie ook de spatie... :(
Nee, kan ik niet goedkeuren ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, vooruit:
 GVF
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja!   er vooraan, dat is 'm. Toch vraag ik me af of 't niet makkelijker/mooier kan... Dat CSS maakt 't wat ingewikkeld...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hmmm? Het voorbeeld dat ik in mijn bovenstaande reactie geef bevat geen CSS. CSS is, zoals derko ook zegt, zeker een mooiere oplossing. Maar voor de beginnende HTML'er is een "harde spatie" (" ") de makkelijkere oplossing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Hmmm? Het voorbeeld dat ik in mijn bovenstaande reactie geef bevat geen CSS."
Klopt; 't was ook meer een vergelijking tussen jouw methode en die van derko.

Andere antwoorden (2)

Dit geeft de bron van mijn html editor aan:

mmm

Toegevoegd na 2 dagen:
Ja verrek, nu je het zegt! :-/

Nog een keer geprobeerd dan met nieuwe afbeelding.

mmm