Is er een script voor een automatische slideshow op een website?

Zonder beschrijving (Onder de foto), afbeeldingen uit één FTP map dus bv /Photos laten zien.
Ik wil dat nieuwe .jpg foto's gelijk in de slideshow verwerkt worden. Hoeft niet perse slideshow te zijn als hij alle foto's maar laat zien, en automatisch foto's uit een directory toevoegt en vernieuwd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Ik ben erg tevreden over http://jquery.malsup.com/cycle/browser.html

Impact op je pagina is minimaal:

Stap 1:

include de javascript:

Stap 2:

Je stopt je plaatjes in een

Stap 3:

Je start de slideshow met:

$(document).ready(function() {
$('.slideshow').cycle({
fx: 'fade', speed: 3000, timeout: 10000, random: 1
});
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oh ja, als je dynamisch nieuwe foto's uit een map wilt toevoegen, moet je ipv. de hardgecodeerde
via een stukje server-side scripting de inhoud van deze div genereren. De rest blijft hetzelfde.
je kunr er ook 1 online maken (dus geen script nodig... het ligt eraan of je dit wilt of niet..) Maar dit is dus mogelijk met slide.ly (zie bijgevoegd artikel): - http://blog.webnode.nl/2013/06/snelle-tip-plaats-uw-fotos-in-een-video-slideshow-voor-op-uw-website/

Dus misschien dat dat evt. wat is...?