Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe moet je een inlogsysteem maken voor een website dat je kan linken aan een chatbox en een forum en kan integreren in magix web designer 7?

Ik heb onlangs een programma gekocht dat het magix web designer 7. Ik ben hiermee vanplan om een surfwebsite te maken en zou hiervoor graag een inlogsysteem hebben dat ik kan linken aan een chatbox en een forum. Ik heb niet echt kennis van programeren dus kom niet met ingewikkelde dingen af aub.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
924

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik kom niet met ingewikkelde dingen: leer programmeren. Het is echt niet te doen anders. Leer in ieder geval de basis van PHP of Python en HTML/XML en CSS. Anders is het gewoon niet mogelijk om een goede website te bouwen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kan hier eens kijken als je wilt ik weet niet of dit is wat je bedoeld maar ik ben er ook nog niet zo heel handig mee :) http://www.webhelpje.nl/index.php?d=10 is gwn korte code die je in je html zet en dan is er nog een code en die zet je op de paginas's die je beveiligd wil hebben
hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen
mvg.justin
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding