Hoe komt het dat wordpress de laatste letter van een permalink weghaalt bij het opslaan?

Zie afbeelding 1 hoe ik het in typ, zie afbeelding 2 hoe het er uit ziet na het opslaan.

Afbeelding 2 wordt ook gebruikt als url op de website en niet zoals afbeelding 1.

Hoe kan dit?

Toegevoegd na 8 minuten:
In het voorbeeld zien jullie een van de kortste titels. Hij kapt de laatste letter bij alle titels af.

Toegevoegd na 23 minuten:
De instellingen van de permalinks: https://lh3.googleusercontent.com/-_doch6PLu18/TjGpYWQC6vI/AAAAAAAAAMk/ZpOuu3sz9r0/s640/Screen+shot+2011-07-28+at+8.22.42+PM.png

Gewoon één van de voorgeprogrammeerde geselecteerd.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je nou eens nog een letter toevoegd zoals 'wilt-u-adviess'?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie Roland, dat werkt wel :) Maar ik ben toch wel benieuwd waarom het in eerste instantie niet werkt.

Antwoorden (2)

Misschien is de titel te lang?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je misschien iets veranderd in het script?

Plaats eens een afbeelding van je permalink instellingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
https://lh3.googleusercontent.com/-_doch6PLu18/TjGpYWQC6vI/AAAAAAAAAMk/ZpOuu3sz9r0/s640/Screen+shot+2011-07-28+at+8.22.42+PM.png
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens al je plugins uit te zetten, één voor één het kan namelijk zijn dat bepaalde plugins storen met de permalinks
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat was het, scherp Cas. Gelukkig had ik nog maar 2 plugins geactiveerd. :) "Add to Footer" gooide roet in de urls.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan.