Door gewoon in te spreken en dan in MovieMaker of een ander programma de voice over toe te voegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een voice-over inspreken kan alleen als je daarvoor over een apparaat beschikt waarmee je geluid kunt opnemen. In de meeste video editing software zit een mogelijkheid om met een microfoon optie geluid op te nemen terwijl de video draait ,met pauze enzovoort.Misschien eerst een script maken en deze dan inspreken direct of om op te nemen en later aan de video toevoegen.
groet