Is er een app voor de iPad die het gebruik door kinderen in tijd beperkt?

Is er een app of kan iemand die maken waarmee kinderen allemaal een eigen inlog/wachtwoord hebben die gekoppeld is aan een bepaalde duur dat ze op de iPad mogen spelen. De iPad blokkeert dan zodra deze tijd voorbij is. Dit lijkt mij namelijk ideaal (naast ouderlijk toezicht waarmee je kan bepalen welke apps ze mogen gebruiken e.d.).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De iPad heeft op dit moment nog geen mogelijkheid om vanuit zichzelf gebruikersaccounts aan te maken. Wanneer je dit graag wil kan je de iPad ook jailbraken, dan komt er een extra appstore op je iPad te staan met een hele hoop extra functies. Hier staat dan vast ook wel een tijdslimietfunctie voor.

Wanneer je je ipad niet wil jailbreaken is er ook de app Game Time Limiter (https://itunes.apple.com/us/app/game-time-limit-for-parents/id387692114?mt=8). Deze laat een alarm afgaan na een x minuten, waarna er een code moet worden ingetoetst om te stoppen.

Wanneer je dit antwoord goed vond, geef dan een groen duimpje en bestempel als beste antwoord.