hoe kan ik een volledig baaldje uitprinten? een heel A4'tje zonder witte randen rondom?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
23.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ligt aan je printer of dat kan!

Antwoorden (2)

Dat hangt met name af van de afdrukmarges van
a) je printer (die kunnen vaak niet helemaal tot de rand, maar wel een paar mm er vanaf)
b) het programma wat je gebruikt. Vaak kun je daarin aangeven welke marges er moeten worden gebruikt bij het afdrukken.

De instellingen van de printer bevat vaak ook een optie waarin je aan kan geven dat "Zonder rand" moet worden geprint, dan is de print met het maximale bereik afgedrukt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Een plaatje van afdrukken bij Photoshop met een HP Printer bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wanneer je print ontkom je niet aan een witrand(je) rondom - hoe klein soms ook door in je printeropties de marge minimaal te zetten.
Als je ontwerp écht A4 moet zijn en volledig aflopend zul je moeten printen op een groter formaat printer. (A3 bv) en je A4-ontwerp mbv snijtekens daarna schoonsnijden. succes!