Is het mogelijk om een afbeelding in beeld te krijgen als je er overheen scrolt binnen HTML?

en zo ja, hoe doe ik dit?
Ter verduidelijking zie de afbeelding die ik er bij heb gevoegd.
Op dat moment scroll ik over het woord wedstrijd heen. En dan komt de afbeelding met de kerstman in beeld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je niet de broncode van de site uit het plaatje bekijken? Daarmee zou je wellicht verder kunnen

Het beste antwoord

Volgens mij kan je het doen met css (dat kan je in de html code plakken of een aparte css file maken en die dan in je html code linken)
of anders moet je het met javascript doen.
De link hierbij is voor css.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Meestal komt hier javascript bij kijken, dit is een zogenaamd Mouseover effect, met css zal dit op een onwaarschijnlijke manier ook nog wel kunnen, maar met javascripts kan je door snel te googlen op java mouseover popup script, al een heel hoop resultaten vinden met complete uitleg over hoe jij dat in je index kan verwerken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
als je niet goed bent in programmeren probeer adobe muse, mouse over effects zijn zeer simpel te maken daarin.