Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat Word mijn even grote afbeeldingen niet even groot plaatst, en hoe kan ik dit weer veranderen?

Ik heb 3 jpg's van dezelfde afmeting. Wanneer ik plaatje 1 invoeg dan wordt ie op normaal formaat ingevoegd, maar als ik dan plaatje 2 en 3 in wil voegen dan zijn die ineens heel klein terwijl ze exact dezelfde afmeting zijn qua pixels.

Als ik ze alledrie invoeg, dan geeft hij die ene grote op 100%, maar die twee kleintjes ook op 100%, zelfs als ik ze onder elkaar op een nieuwe regel invoeg. Het maakt ook niet uit in welke volgorde ik ze invoeg.

Ik kan ze qua centimeters wel gelijk krijgen, maar ik heb ook nog andere afbeeldingen van een ander formaat die ik op dezelfde schaal moet resizen als die drie dezelfde. Eerder kon ik dat dan percentueel doen, afgaande van de eerste afbeelding, maar dat lukt dus nu niet meer.

Een beetje ingewikkeld misschien, maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
684
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien eens LibreOffice proberen als alternatief?
Geheel gratis:
http://www.libreoffice.org/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

ik denk dat je dan iets hebt fout gedaan? de instellingen staan denk niet goed!
het ligt ook hoe groot de afbeelding is dan noemen ze kb
probeer is de nieuwste word te downloaden die gratis is
misschien is je word te oud! en dan kun je ook zulke dingen krijgen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze echt exact dezelfde afmeting hebben qua pixels dan zou je er ook 1 jpg-bestand van kunnen maken. Dit is te doen met photostitch (makkelijk) of paintshoppro (iets lastiger).

Waarom je niet meer in procenten kunt resizen begrijp ik niet. Wat je trouwens wel via windows photo manager kunt doen is zelf het aantal pixels bepalen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding