Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik de opmaak( met die rondehoeken onderaan) van een foto zo krijgen in Powerpoint of Photoshop?

hoe kan ik de opmaak( met die rondehoeken onderaan) van een foto zo krijgen in Powerpoint of Photoshop? Dus dat ik inplaats van een rechthoekige foto zo'n foto zoals in de bijlage zit kan maken. Het liefst via Powerpoint, Photoshop (Engels) of een online website (Zonder reclame op foto) Dankjewel!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dit kan u doen met bv. het gratis programma GIMP.
Daar klikt u op select => Afgeronde rechthoek en daar stelt u in hoeveel % moet afgerond worden, dit is steeds een percentage van de kortste zijde van de rechthoek.
Dit programma is een volwaardige vervanger van Photoshop maar wel gratis.
Op internet kan u ook diverse cursussen vinden om er mee te leren werken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry ik kan niet echt met het programma overweg, ken je misschien een ander programma?
Je kan dit het best doen via Photoshop een
Website is vaak niet te vertrouwen op mijn computer heb ik iets voor kinderen dit heet Photostudio 5.5 ik heb dit gedownload via een cd van een boek (websites maken voor kinderen) dit boek kan je niet meer kopen in de winkel dus misschien heeft een vriend of familielid dit boek wel.
Anders moet je misschien op Google zoeken photostudio 5.5 download (websites maken voor kinderen)
Als je dit hebt gedownload dan kan je je foto helemaal bewerken zoals roden ogen verwijderen of een voorwerp uitsnijden of zoals jij nodig hebt hoeken afsnijden.

Alvast succes

Toegevoegd na 47 seconden:
( dit is gratis)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In powerpoint maak je gewoon een figuur naar eigen keuze. Als hier instaat wat u wil dan is het mogelijk om als achtergrond een afbeelding te kiezen. En dan heb je een figuur die gevuld is met een afbeelding.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding