Hoe kun je je achtergrond zien op google chrome (bij nieuwe tabblad)?

Hoi,
Het bovenste plaatje heb ik ingesteld als mijn 'Uiterlijk'. Ik heb hem nog maar 1 x gezien. Het onderste plaatje krijg ik elke keer als ik een nieuwe tabblad open. Normaal gesproken (en dat deed ik in het begin ook) vind ik dat niet erg, maar ik vind dit zo'n saai, vreselijk en irritante tabblad! Hoe kan ik de bovenste blijven zien? Want elke keer krijg ik toch de onderste (en ik heb geen idee hoe ik het heb gedaan toen ik de bovenste zag). Iemand hetzelfde toevallig?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

In de chrome webstore kan je thema's downloaden. Daar is ook een app te downloaden waarmee je eigen thema's kan maken, en dus een eigen achtergrond ;)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb deze thema (bovenste) ook gedownload in de store, maar ik krijg hem nooit te zien..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel! Ik weet al wat er fout was! Ik had een extensie.. =( Maar alsnog dankjewel! =)