ik heb een samsung note weet iemand een site waar ik een handleiding kan vinden?

Toegevoegd na 38 minuten:
ik bedoelde een samsung note tablet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op onderstaande site kun je de geheel Nederlandse handleiding downloaden!

Succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
Na het drukken op de knop 'download' kun je navigeren met de pijltjes in de balk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je hier downloaden:

http://www.t-mobile.nl/toestelhulp#/samsung/n7000-galaxy-note/handleiding/gebruiksaanwijzing-downloaden/