Als je daar een opleiding voor gaat volgen dan zou dat kunnen maar niet met je huidige diploma.
11 jaar geleden
Ja, dat kan. je kan bijvoorbeeld de "Medewerker ICT" opleiding doen op het horizon college. daarna kan je als je wilt door naar niveau 3 en daarna zelfs naar niveau 4.
Jaspro101
11 jaar geleden
Tuurlijk kan dat. Je kunt zelfs ICT'er worden zonder vooropleiding. Je zal alleen wel nog wat cursussen moeten doen maar dat moet je waarschijnlijk ook met een vooropleiding. Vergeet niet dat de wereld van ICT erg breed is. Je zou bijvoorbeeld programmeur kunnen worden, maar ook netwerkspecialist of helpdeskmedewerker. Iedere richting heeft zijn eigen cursussen en/of opleidingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zo ontstaat computercriminaliteit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Insinueer je nu dat iedere laag opgeleide persoon een crimineel is? Zeker wat betreft computercriminaliteit zijn het merendeel van de daders de mensen met een hogere/betere opleiding.