Hallo, ik ben hier heel lang naar op zoek geweest, en toch tot de conclusie gekomen dat het wel wat tijd kost om een leuke app te maken.
Ben eerst begonnen met Java alleen dat duurt toch wel even om onder de knie te krijgen dat Object Orienterend Programmeren, dus uiteindelijk heb ik de Corona SDK gevonden, samen met het boek; Corona SDK mobile game development for beginners.
Je leert daarmee de programmeertaal Lua, en het is gebruikt voor vele populaire apps met o.a. Angry birds etc.
Ik ben nu twee dagen in het boek aan het lezen en heb al een app op mijn smartphone staan, simpel balletje hooghouden.
De leercurve is erg snel dus echt een aanrader.
Wil je echt simpel dan zou ik eens kijken naar App inventor ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
google heeft zoiets kweet alleen niet meer hoe heet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Check deze link even: http://appinventor.mit.edu/

Ik heb er al een aantal app's mee gemaakt, is op zich helemaal niet zo moeilijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik http://www.andromo.com/ voor mijn apps. Dit is echt super simpel!