Fotobewerkingsprogramma waar je snelheidsstrepen kan toevoegen?

Ik zoek een bewerkingsprogramma waar het lijkt of iets heel snel verder rijdt of rent. Weet iemand er een?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

The Gimp is een gratis programma met de mogelijkheden van photoshop. Hiermee is vrij eenvoudig een snelheids effect aan te brengen m.b.v. bewegings onscherpte.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dat kan met de optie 'doezelaar'in photoshop. Eerst het gebied dat je wilt 'strepen'selecteren met de lasso.
Moet je wel photoshop elements hebben natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oké, thnx! =D