Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een bezoek aan mijn subdomein doorlinken naar mijn hoofddomein, maar dat het lijkt alsof men nog steeds op het subdomein zit?

Stel ik heb het subdomein test.mijnsite.nl, en het hoofddomein mijnsite.nl.

Hoe kan ik een bezoeker op het subdomein (test.mijnsite.nl) doorlinken naar de index pagina op het hoofddomein (mijnsite.nl), zodat de gegevens van de hoofddomein te zien zijn, maar dan met de url van het subdomein ??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
584

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De enige makkelijke manier om dat te bereiken is via een frameset. Je laadt dan eigenlijk je hoofddomein binnen een frame op het subdomein. Helaas zijn framesets nogal ouderwets en komt het de vindbaarheid van je site in Google niet ten goede.

Als je webserver op apache draait, kun je het tevens bereiken met een proxy regel in je apache configuratie. Maar dat is iets complexer om in te stellen (als je al toegang tot deze configuratie hebt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

test.mijnsite.nl linken aan het ip/index.php van jouw mijnsite.nl.

Een domeinnaam is aleen maar een label, ik neem aan dat je een externe webhost hebt gekozen, vraag het aan de helpdesk van je webhost en post het antwoord hier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet de volgende code in de index van test.mijnsite.nl:




Test ~ Mijnsite.nl






Let op, test.mijnsite.nl zal nu niet in Google komen, maar mijnsite.nl blijft nog wel gewoon vindbaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou een redirect dan niet handiger zijn?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding