Is het mogelijk om meerdere websites op één hosting te zetten bij TransIp?

Ik heb twee S-hosting pakketten bij TransIp met 5GB per stuk. Aangezien ik beide voor simpele Wordpress websites gebruiken heb ik deze ruimte lang niet nodig. Ik vraag mij dus af of ik deze op één hosting kan zetten. (TransIp staat officieel maar één domein per pakket toe voor Small-Pakketten)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Je beantwoordt de vraag zelf al. Ze staan één domein toe per hostingpakket.

Wat dat concreet betekent, is dat jouw hostingpakket alleen de vhost van je eerste domeinnaam zal accepteren, hoeveel A-records je ook naar het IP-adres van je hosting verwijst.

Als je meerdere domeinnamen wilt hosten zul je dus naar een ander pakket moeten gaan. Ik zelf heb bij TransIP een VPS-bak die ik zelf beheer, met zo'n 20 sites erop. Daar zitten geen beperkingen aan anders dan opslag/verkeerslimieten.