Hoe kan ik zo'n lijn als in de afbeelding in Microsoft Office 2010 maken?

Hoe moet ik een lijn maken zoals op de foto. Ik kan hem wel kopiëren alleen daar zit een witte achtergrond bij en de lijn moet op een groene achtergrond worden gezet. Dus hoe moet ik dat dan in Microsoft Office 2010 maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Office is een verzameling programma's, maar ik neem aan dat je Excel of Word bedoelt. Een rechthoek voeg je toe via het de tab INVOEGEN (Engels=INSERT), optie VORMEN (Shapes) en dat de rechthoek kiezen. Nadat je de rechthoek getekend hebt, kun je via je rechtermuisknop op EIGENSCHAPPEN klikken om de rand en of invullen aan te passen. De invulling kun je ook volledig weghalen zodat je de achtergrond weer ziet.
paulus811