Hoe maak ik van dit inlogsysteem een multi user inlogsysteem?

Hallo, ik wil een inlogsysteem hebben voor mijn website.
Daarvoor gebruik ik dit inlogsysteem.
http://www.phpeasystep.com/phptu/6.html
Er moeten gebruikers, admins en een beheerder zijn met allen een eigen controlepaneel (login_success.php)
Hoe maak ik deze code zo dat ik 3 leden rangen heb met allen een eigen controlepaneel?
Als ik iets in de mysql database moet zetten, hoor ik dat graag.
Ik heb gewoon de query die op die webpagina staat geplakt in de query-runner van PHPMyAdmin.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een nieuwe column in de database toevoegen die bijv. accountType heet, daarin staat wat voor account type het is, admin, beheerder, gebruiker. en zodra je de username en wachtwoord opvraagd en deze goed is, doe je nog een query waar hij vraagd naar de account type en doe je deze ook in een session zoals je doet met de username en password. En dan is het gewoon een kwestie van 3 verschillende pagina's maken zoals jij ze wilt in login_success.php met een simpele checker, als de accounttype admin is dan {code}