Webshop gebruikt alleen maar hoofdletters. Hoe moet ik dit aanpassen?

Beste,
Voor een van mijn webshops heb ik een thema geïnstalleerd.
Alleen dit thema gebruikt alleen maar hoofdletters in de categorielijsten en paginatitels.
Waar kan ik dit aanpassen?
Moet ik hiervoor mijn stylesheet wijzigen of is dit in de php files geschreven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit wordt met css geregeld. Als je Prestashop hebt moet je in global.css van je theme even zoeken naar
div.block uppercase
Even je op weg helpen deze te vinden :
Prestashop->themes->je theme->CSS-> global.css

Haal de text-transform eruit, of zet het tussen commentaarregels zoals hieronder:

div.block h4 {
/*text-transform: uppercase;*/
font-family: Arial, Helvetica, Sans-Serif;
font-weight: bold;
font-size: 1.2em;
padding-left: 0.5em;
border-bottom: 1px solid #595A5E;
padding-top: 2px;
line-height: 1.3em;
color: #374853;
height: 19px;
background: transparent url('../img/block_header.png') no-repeat top left
}
Succes.