Hoe kan ik de taal van dit thema veranderen?

Hallo,

ik probeer al de hele dag dit thema te veranderen.

het Wordpress thema wat ik gebruik heet Aggregate
Hiervoor moet je normaal voor betalen maar ik heb hem hier gratis gedownload: http://www.wikmag.com/aggregate-theme-by-elegantthemes.html

Dit thema is in het Engels maar ik wil het in het Nederlands hebben. Er zitten language files bij maar als ik deze overschrijf dan gebeurd er niks? graag hoor ik hier wat meer over. Ik heb hier al informatie over gezocht op youtube en google dus het heeft geen nut om mij hiernaar te verwijzen.

Alvast bedankt,

Roy

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Door de legale versie gewoon te kopen
en er voor te betalen!!

Als iets normaal te koop is,
krijg je de gehele versie met alle opties.

Als je iets wat je eigenlijk moet kopen
gratis wilt hebben,
dan is het logisch dat daar niet alle mogelijkheden bij zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt niet dit staat nergens bij de opties ook niet als je hem legaal koop. Ik heb contact gehad met de eigenaar. Je moet de .po files vertalen en nog wat andere dingen doen alleen ik weet niet precies wat.