Hoe laat je de opdrachtprompt de rest van de map 'gokken'?

Ik ben een (beginnend) programmeur en ik wil via een batchbestand een folder bereiken. (van het programma audacity). De map van Audacity bevat echter ook het versienummer van het programma.

Ik heb ooit iets gehoord dat je cmd kon laten 'gokken' wat de rest van de map is.
Bijv:
Run C:\Program...\audacity...\audacity.exe

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Je kunt de eerste letters van de naam intikken en op tab klikken- dan vult hij de rest van de naam aan. Zo werkt het in ieder geval in putty en een linux terminals.
Ik denk dat dit is wat jij bedoelt.