Hoe maak ik een 'reactie venster' in een website ?

Ik weet de exacte benaming niet, maar ik bedoel zo'n venster dat bezoekers hun naam invullen + een reactie kunnen geven. Nadat ze alles hebben ingevuld verschijnt het op de website.

Toegevoegd na 11 minuten:
Geen gastenboek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wil je een venster dat plots opent, over de webpagina, of een afzonderlijke pagina?

Het beste antwoord

Dat is een gastenboek principe. Alleen wil je het ergens anders op de website zichtbaar laten worden.

Zie de bron voor een tutorial.

Je kunt het bovenste gedeelte op een willekeurige plek op je website zetten zodat de reacties daar zichtbaar worden:

Gastenboek Reacties:

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je

Andere antwoorden (1)

een shoutbox.

Google maar eens op deze naam dan kom je tig gratis codes tegen