Is het mogelijk als iemand naar mijnsite.nl gaan dat ze doorgestuurd worden naar MijnSite.nl ?

Ik wil dus zeg maar dat als mensen naar mijnsite.nl gaan ze dan op MijnSite.nl komen (dus met hoofdletters).

Een beetje hetzelfde idee dat als wanneer je naar www.mijnsite.nl je bijvoorbeeld naar mijnsite.nl doorgestuurd wordt. (dus zonder www)

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik weet dat het niet uitmaakt of je naar mijnsite.nl, MIJNSITE.NL of MiJnSiTe.Nl, maar ik vind het mooier staan in de browserbalk als er MijnSite.nl staat ipv mijnsite.nl (:

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Volgens mij maakt het in de sitenaam niet uit of er hoofdletters of kleine letters gebruikt worden, in tegenstelling tot e-mailadressen.

Toegevoegd na 40 seconden:
Probeer maar eens www.GoeieVraag.nl
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het antwoord is goed, en fout:
sitenamen en email adressen zijn allebei niet HoofdLetterGevoelig.
Afhankelijk van de server waar je op terechtkomt (windows of linux/unix) maakt http://www.mijnsite.nl/EenPagina of http://www.mijnsite.nl/eenpagina of
http://www.mijnsite.nl/Eenpagina
wel verschil.
Áls het mogelijk is, moet je het met een .htaccess-bestand en urlrewrite doen.
Ik weer niet precies hoe het werkt hoor, maar als dat hoofdlettergevoelig is (wat ik ook niet weet), kan je een soort van forward maken die, wanneer je met kleine letters binnenkomt de url verandert naar hoofdletters.

Als het niet hoofdlettergevoelig is, heb je kans dat je in een loop naar jezelf blijft verwijzen.