idee voor een site?

ik wil een eigen internet site gaan maken maar ik weet niet waar over heeft iemand misschien een idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Je kunt een site bouwen voor de hele familie, waar iedereen, eventueel in het gastenboek, zijn bijdrage aan kan leveren. Maak er een stamboom bij met de mogelijkheid voor de diverse familieleden om eventuele aanvullingen aan te brengen.
Bij Vistaprint kun je gratis kaartjes laten drukken met jouw naam en de naam van de website en die uitdelen aan je familie zodat ze weten waar ze moeten zijn voor hun bijdrage.
Maak er dan ook nog een apart gedeelte bij voor leuke familiefoto's waar iedereen plezier aan beleeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen hobbies hebt of specifieke kennis over een bepaald onderwerp
lijkt het me weinig zinvol en complete website te maken ga dan lekker hyven of zo
daar kun je naar hartelust experimenteren en hyves over bepaalde onderwerpen aanmaken.
en net zo makkelijk weer verwijderen tenzij je opeens heel veel bezoekers krijgt
als voorbeeld 1 van mijn weinig bezochte hyves
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies, een site maken is een wat drastische maatregel om content online te zetten. Helemaal als je zelf niet eens weet wat je wil. Gewoon lekker een Hyves- of Facebook-pagina beginnen. Is dat een succes, kun je altijd aan een site denken. +
je kunt ook bij mijn site gaan schrijven. je kunt je hier registreren (zie bron) (en als je dan geen mail krijgt, mail me dan, dan maak ik een wachtwoord voor je). maar 1 tip: gebruik WordPress. dat is zo erg makkelijk!
en maak dan een spelletjessite of iets over je favoriete dier, of over je huisdier,of over make-up., nou ja, alles kan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel leuke ideeën voor eigen websites.
Zo kun je een soort stamboom maken voor je familie waar iedereen een eigen pagina heeft en die zelf kan opmaken. Dit is wel een groot karwij maar zeker de moeite waard.
Je kan ook een website maken over hobby's die je hebt en die verder toelichten
Je kan een soort van fun site maken met allemaal filmpjes en plaatjes. Ga eens naar RayWJ.com , failblog.com of skoften.net
Je zou een soort website kunnen maken met selectieve weetjes en ander nieuws.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je in deze tijd een goede site wil maken moet je een goed idee maken en kijken of andere dit al doen