Hoe moet ik mijn achtergrond in mijn html website goed krijgen? (zie uitleg)

In mijn html website die ik in kladblok heb gemaakt heb ik een achtergrond toegevoegd maar het zijn allemaal losse foto's die tegen elkaar zijn geplakt ik wil een grote foto als achtergrond wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm met css kan dit.
Zet de achtergrond op centreren en op no-repeat.

Het beste antwoord

Je moet hiermee met css werken, je kan een paar dingen doen.

als je maar 1x het plaatje wilt, in het klein klein:

background-repeat: no-repeat;

Je kan ook de foto vergroten naar de hele webpagina:

background-size: 100%;

Deze css codes kan je invoegen met style="" in de body, of

body {
hier de codes
}

Toegevoegd na 1 uur:
het hoort Dit moet je invoegen in je head
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb de code ingevoert maar waar moet ik de afbeelding plaats in zetten want nu gebeurt er niks alvast bedankt!
Jaspro101
11 jaar geleden
Dan moet je dit doen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het geprobeerd maar het lukt gewoon niet
moet ik dan de plaats waar het plaatje staat precies zetten op de plaats waar http://www.link.naar/plaatje’ staat of op de plaats van de haakjes en moet er na het teken url nog een dubbele punt of een = waarvoor dient body eigenlijk?
Bedankt voor de moeite alvast!
Jaspro101
11 jaar geleden
de haakjes moeten blijven staan, deze kan je eventueel ook vervangen met " De body is waar de pagina zelf in staat, dus alle HTML.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het is gelukt bedankt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!