Wie heeft er ervaring met Weebly.com? Addertjes onder het gras? Gebruiksvriendelijkheid? Is betaaloptie toevoegen mogelijk? Geschikt voor webshops?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Ziet er betrouwbaar uit, als je denkt dat er een addertje onder het gras zit lees dan even hun algemene voorwaarden. Als je daar iets in vind wat niet klopt. Niet doen maar anders is het gewoon oke lijkt me
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hele wisselende reviews. Wel geschikt voor webshops, maar er komen klachten dat de sites vaak uit de lucht worden gehaald. mensen moeten teveel betalen voor dingen die ze niet hebben bestelt. Anderen zijn dan weer zeer positief. De beslissing is aan jou.
Betaaloptie weet ik niet, ik gebruik het zelf niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
betaaloptie zit erin.
quote:E-commerce Features

Bouw een online-winkel en verkoop uw producten met Weebly. Om een product toe te voegen tikt u gewoon de titel, uploadt u een foto en zet u de prijs erbij. Tekstbeschrijvingen, foto’s en video kunt u ter aanvulling naar de productlijst slepen. Koppel uw PayPal of Google Checkout account aan de winkel en dat was het, u verkoopt online!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!