Hoe maak ik SIMPEL een pagina rand in Publisher?

Ja, ik blijf aan 't KLOOIEN met m'n dag-kaarten (zie mijn vorige vragen!). Heb ondekt dat ik publisher 7 documenten als afbeelding kan opslaan hèhè, dat is al heel wat!

Nu lukt alles behalve : een PAGINARAND MAKEN ! Als ik dan (eindelijk) een illustratie-rand heb gevonden gaat ie om zowel de text als de afbeelding zitten grrr! Maar hij moet gewoon aan de PAGINARAND komen..... Ik heb de "help" van publisher geraadpleegd maar kom er maar niet uit:-( ...

Wie o wie kan mij pleace stapsgewijs vertellen hoe ik toch pagina-rand (=illustratie-rand) op de goede plek krijg ? !!!

12 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Ik neem aan dat je dit bedoelt: http://wordfaqs.mvps.org/borderart.htm

En anders raad pleeg google eens: http://goo.gl/LkyzN
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door een rechthoek te selecteren, deze kun je net zo groot maken als je wilt. Dan kun je deze een kleur geven en ook de dikte van de rand kun je wijzigen. Het kan zijn dat de afbeelding verdwijnt. Je kunt de afbeelding dan selecteren met rechtermuisknop en dan kun je aangeven of je de afbeelding ervoor wilt plaatsen.