Kun je met game-maker spelletjes voor android maken?

Er stond in android magazine een stukje over een app ontwikkelaar die gebruikte game maker om spelletjes te maken voor android, ik vroeg me nu af hoe heeft die dat gedaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik weet het niet, maar game maker lijkt simpeler dan het is. Voor de ipad/pod/phone (apple store) wel. Maar het kost trouwens geld om geldig legaal een game in de andriod market te zetten. Niet vergeten. Je kunt een game maken maar je moet betalen om hem te publiceeren. Als je voor de app store gaat maken moet je hier kijken:

http://www.dragonfiresdk.com

succes
ps stuur me een mail als je een game klaar hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kortweg: Nee.

Met gamemaker kan je alleen games maken voor de computer.