waarom laad mijn foto niet in html?

hallo ik heb een klein 'probeersel' gemaakt in geany omdat ik dit programma op mijn normale pc gebruik maar op mijn laptop wilt hij foto's niet laden ook al vul ik gewoon een foto van internet in. voorbeeld:

test

text

Doe ik iets verkeerd want ik heb ongeveer alles al geprobeerd.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd maar het werkt nog steeds niet. Hier een voorbeeld afbeelding met wat ik krijg: http://i1291.photobucket.com/albums/b544/thomas10154/voorbeeld_zps1379e2a7.png Nog bedankt voor de tip

Het beste antwoord

Probeer het eens als volgt dan moet het wel lukken. Het verschil zit in het teken ' moet zijn "

test

text

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
SimonV
10 jaar geleden
Dacht ik ook, maar ik krijg wel een keurige afbeelding met '. ..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Frontpage moet het " zijn anders werkt het niet. Het kan zijn dat het in sommige browsers niet uitmaakt. Maar in Frontpage en Internet Explorer werkt het niet met ' en wel met het teken "
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb het geprobeerd maar het werkt nog steeds niet. Hier een voorbeeld afbeelding met wat ik krijg: http://i1291.photobucket.com/albums/b544/thomas10154/voorbeeld_zps1379e2a7.png
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja heel erg bedankt hij doet het nu
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar nog een vraag waarom doet hij het niet als ik gewoon shift+" (2 plaatsen rechts van L ) doe want normaal werkt deze wel.
wanneer ik het teken van jou voorbeeld plak doet hij het wel gewoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
shift + " + SPATIE = "
Het moet dus " zijn en niet ' of twee keer dat teken. Het is maar een klein verschil, maar wel belangrijk.
Je kunt nog controleren of je toetsenbord is ingesteld op Verenigde staten (internationaal)
Gelukkig werkt het nu wel. Succes verder.