Kan je mensen op een webwinkel laten inloggen met een hun Facebook account?

Zoals bij Spotify. Dan staat er: "Log in with Facebook."

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, dan kan het toch?

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Zie de Facebook Ontwikkel website:

Succes!

http://developers.facebook.com/docs/authentication/

Toegevoegd na 2 minuten:
(Ik weet overigens niet zeker of dat helemaal is wat je bedoeld, maar het zou ergens op die website anders te vinden moeten zijn)

Dit gata namelijk ook over een login knop:
http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/login/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord.

Andere antwoorden (2)

Natuurlijk kan dat, gewoon even een goede website maker zoeken en je kan dat zo fixen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeker kan dat, met behulp van OAuth. Zo ook met twitter en nog veel meer. Hou er rekening mee dat er 2 verschillende methodes zijn voor 'externe' authenticatie, delegated authentication & federated authentication.