wat is een goed onderwerp voor een site?

Ik wil een site maken waarmee ik geld kan verdienen dus heeft iemand een goed onderwerp voor een site?
hierbij zat ik te denken aan een site met weinig aanbod, veel vraag, interactiviteit, doelgroepgerichtheid etc.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als wij dat wisten, hadden wij dat allang zelf gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, die heb ik.....zelf!
Sorryyyyyyyyyyyy.
Kijk, niemand hoeft het wiel opnieuw uit te vinden vind ik, maar heej: JIJ wil geld verdienen; dan moet je er ook zelf wat aan doen.
Zo werkt het echt niet in het echte leven!

Het beste antwoord

Als iemand een goed idee heeft voor een site, waarmee geld te verdienen valt, zou hij of zij daar zelf wel mee aan de haal gaan, dunkt me.

Je zult het dus moeten hebben van je eigen creativiteit. Daarbij kun je denken aan iets dat je goed kunt en je diensten aanbieden via Internet, of gewoon (heel goed) over een heel populair onderwerp schrijven zodat je veel reclame-inkomsten kunt genereren.

De belangrijkste zaken heb je zo te zien al op een rijtje ; nu nog een onderwerp erbij en de boel uitwerken. Bijna nog belangrijker is dat je ook weet gevonden te worden ; veel ruchtbaarheid aan je site geven dus, en dat betekent meestal : heel actief zijn op Internet, op sites waar je doelgroep komt.

Zelf heb ik een leuke bijverdienste aan het ontwerpen van haakpatronen. Zou ik er vreselijk veel tijd in investeren, dan zou ik er zelfs een boterham aan kunnen overhouden - maar nu druppelt het gewoon slapende binnen ; ook leuk, en niet genoeg voor de belastingdienst, met alle rompslomp die daar bij komt kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had al zo'n vermoeden dat het niet gemakkelijk zou zijn om een concreet onderwerp te geven, maar uw reactie bevestigd dit nogmaals, hartstikke bedankt voor uw uitgebreide antwoord en ik zal zelfs iets leuks en creatiefs proberen te verzinnen!