Hoe kan het dat mijn mobiel niet kan verbinden met het Programma Samsung kies? Weet iemand wat het probleem is? Samsung kies is een speciaal programma

Een speciaal programma voor Samsung Telefoons, waarmee je je mobiel kan verbinden om er nieuwe dingen op te downloaden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wanneer je je mobiel aansluit op de computer (via USB), zal op het scherm van de telefoon een melding verschijnen. Accepteer deze melding. Nu zijn de computer en mobiel met elkaar gesynchroniseerd. Start nu Samsung Kies op (controlereer of je de nieuwste versie hebt). Na een tijdje krijg je de bestanden op de telefoon te zien.

Als je verder nog problemen ondervindt, kan je zelf contact opnemen met Samsung, via de mail, telefonisch, of via Twitter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan aan een groot aantal problemen liggen.
Zit alles goed aangesloten?

Kijk of ergens een synchroniseer knop is en maak daar gebruik van.