Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik iTunes en die pop-up weer als ik mijn iPod Touch 4g weer aansluit met de computer?

Als ik mijn iPod Touch dan met mijn computer aansluit, krijg ik ook niet iTunes gelijk, dan gaat hij niet gelijk open. Terwijl ik bij iTunes - (Apparaten) Overzicht - Opties, dan vink ik: iTunes openen bij aansluiten van deze iPod aan. Maar alsnog gaat het niet. Ook die pop-up waarbij je keuze hebt uit afbeeldingen en video's importeren, krijg ik ook niet meer. Hoe krijg ik dit terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
894

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Even uitgaande van Windows 7. Klik op Start en typ in "Stan". Dan komt de optie Standaardprogramma's te voorschijn. Hierin moet iTunes staan. Klik hierop en klik op "Selecteren wat standaard met dit programma wordt geopend".

Hier zou je het probleem moeten kunnen oplossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iPod en iTunes zijn producten van Applle. Vragensteller rept met geen letter over Micto$oft
Nieuwste versies van iTunes downloaden en installeren. De versies van iPod en iMac moeten overeenstemmen.

Lees daarvoor op de site van Apple 'Accessibility in iTunes 10'
even scrollen op de bron hieronder
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding