Is er een programma voor de windows dat lijkt op iGarageband?

Ik heb een iMac, en daarop heb je eeen programma iGarageBand fso, en daarmee kun je geluiden bijelkaar mixen enso ; maaar die imac is van mijn ouders. ik heb zelf een pc. en ik wil daarop ook zo'n programma waarmee je dingen kunt mixen.. maar ik weet niet of er een programma is die daarop lijkt fso. ik hoop dat jullie me kunnen helpen Ik heb zelf al wat gegoogeld maar ik heb niet echt geod kunnen vinden. Ik ben eigenlijk opzoek naar een programma waar je geluiden kunt mixen en tot een liedje kunt maaken een soort van 'dj' programma denk ik. dat lijkt op igarageband. ik hoop dat jullie me kunnen helpen! groetjes, Lisa. :) x

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja!

Mixcraft
FL studio
Virtual DJ

het beste is fl studio daarmee maak ik mn eigen liedjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kan met Magix Music Maker Premium!
Dan kun je volgens mij ook mixen etc...

http://www.magix.com/be/music-maker/premium/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het gratis? x
Ja dat kan, maar alleen maakt je contakt me mee dan giev ik alles wat je wil, min mailadres is :zena_adil@yahoo.com
of via mijn mobiele telefoon: 0612345678
Groetjes van Koko!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp niet helemaal wat je met "enso" en "fso" bedoelt, maar dat even terzijde. Afhankelijk van hoe je het eindproduct wilt laten horen, moet je misschien eens kijken naar SAM Broadcaster.

Deze is mij aangeraden voor DJ werk in Second Life.