Welk hostingpakket heb ik nodig voor een simpele website, vergelijkbaar met www.studieinfo.nl?

Veel tekst, weinig plaatjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ik heb zelf een domein bij Mijndomein.nl , een prima hosting service voor slecht €29.95 per jaar incl. domeinnaam.

www.mijndomein.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op de link klikt en naar producten gaat, dan zie je daar 1 pakket van €29,25 per jaar.
Mijndomein geeft geen service als je problemen hebt, upgraden is door communicatieproblemen niet mogelijk en als je ze telefoonisch wil bereiken zijn ze ook niet thuis. Ik ben trots overgestapt naar mijnhostingpartner.nl kost hetzelfde en de service is beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben overigens niet de enigste met dit geval. Bekijk op internet maar eens een aantal recenties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar ook al bijna een jaar gebuik vam MHP. Erg tevreden. Ruimte daar is 10 gig, en ook ongelimiteerd dataverkeer. En je kan er vrijwel alles opzetten, waaronder asp.net en php. http://mijnhostingpartner.nl/produkten/meerinformatie/
Ik zit bij versio, heb je 1500 mb en 20 gb dataverkeer, voor 50 cent per maand. Het leuke is dat je 25 verschillende sites kan draaien voor deze prijs