Wat doe ik fout bij de betaalpagina's van Mollie (zie uitleg)?

Ik wil bepaalde pagina’s van mijn website tegen betaling toegankelijk maken. Ik wil hiervoor gebruik maken van de diensten van Mollie.

De eerste keer had ik gekozen voor betaling per keer: €2,50. Maar dan moeten bezoekers ruim 3 minuten aan de lijn blijven om de betaling van €0,80 per minuut te voltooien (tot ze dus aan die 2,50 zitten). Bovendien zag ik toen ik het zelf probeerde tot mijn stomme verbazing dat mijn contentpagina adres gewoon in de adresblak stond vòòr de code van Mollie. Dus bijv. www.mijnwebsite/mijnbetaalcontentpagina.html/~@2568~765 etc. Dan kunnen ze dus gewoon het eerste gedeelte van de code kopieren en de volgende keer gewoon in de adresbalk plakken.

De tweede keer heb ik gekozen voor betaling per minuut. Daarvoor moest ik een php script uploaden en bepaalde dingen uitvoeren. De eerste keer dat ik het probeerde werkte perfect, maar toen ik de verbinding verbrak bleef de pagina gewoon staan en begon later te flikkeren met alsnog het contentpagina adres meeflikkerend onderin de taakbalk. Als je dan de verbinding verbreekt dan moet toch de pagina ook verdwijnen?!

Zie toelichting, vraag is te lang

Toegevoegd na 1 minuut:
Toelichting ook, dus de rest even in een reactie geplaatst (als dat mag :-/ ) Anders sorry, en moet het maar verwijderd worden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De tweede keer dat ik het probeerde kreeg ik de melding dat ik aan het betalen was, maar kwam het schermpje dat ik verder kon naar de contentpagina niet opdagen. Dit kan ik dus niet zo ‘verkopen’. Ik heb de uploadprocedure wel goed gedaan want beide keren kreeg ik mijn eigen contentpagina ervoor, en ik heb ook een notificatiemail gehad dat er betaald was (in dit geval door mijzelf). Zijn daar vaker problemen mee, of is het iets wat ik zelf fout doe?

Het beste antwoord

Ik zelf werk niet met molly. dus kan daar geen goed advies over geven.

Maar waarom maak je er geen PDF document van. dat ze tegen betaling kunnen downloaden. Als je een webshop hebt dan kun je vaak in die programma's ook downloads tegen betaling laten downloaden.

Anders zou ik voor optie 1 gewoon gaan. Als ze hebben betaald en hebben toegang tot de pagina, wie zegt dan niet dat ze de tekst al hebben gekopieerd, of in je temp. internet files de tekst hebben op geslagen (dit doet windows standaard).