Is er een app waarmee je je server (van minecraft) altijd online kan laten staan?

Ik heb een server op minecraft en ik wil hem 24/7 online houden. Helaas kan ik niet altijd op de computer zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt een VPS (virtual private server) nemen.
Dan betaal je een 'klein' bedrag per maand (denk aan ong. een tientje) voor een computer die je op afstand kunt beheren.

Die computer staat 24/7 aan en heeft ook een zeer snelle verbinding.

Zo'n VPS kun je o.a. bij Strato of Vinzei huren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee Minecraft draait op pc's, er is geen app om een server te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas bestaat die niet. Je kan ook zelf in de appstore zoeken he.
En voor het antwoord boven me, niet echt een antwoord op de vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps, blijkbaar postte hij net iets eerser dan ik. Ik bedoelde dat het eerste antwoord geen antwoord is, sorry